Q1 2022: een kwartaal dat in het teken stond van vernieuwing. Een nieuwe website, huisstijl, identiteit én adres. Mooie veranderingen die onze professionaliteit en aandacht voor kwaliteit nog eens extra onderstrepen. Want nadat Henk Bloemendal het stokje in 2019 overdroeg aan Johan de Haan en Alfred van den Born, hebben de mannen opnieuw gekeken naar het verhaal van GTS Online. Waar staan we voor, waar willen we naartoe met de organisatie en hoe kunnen we dat de komende jaren op een goede manier uitdragen?
In deze blog vertellen Johan & Alfred, eigenaren van GTS Online, er alles over.
De nieuwe identiteit: digitaal werkcomfort
Digitaal werkcomfort. Twee woorden die perfect samenvatten wat GTS Online doet en waar we voor staan. Maar wat betekent het nou écht?
“We bedienen in principe twee klantgroepen. Enerzijds het mkb dat IT uitbesteedt en anderzijds de partijen met een eigen IT-afdeling die we ondersteunen. Dit lijken misschien twee totaal verschillende klantvragen, maar niets is minder waar. Ze willen allebei hetzelfde en dat is een digitale werkplek die perfect past bij de eindgebruiker”, vertelt Johan. “De oplossingen die wij aandragen en/of implementeren bij onze klanten en hun eindgebruikers, moeten passen als een jas. We kijken hoe een klant werkt en welke techniek die processen het beste faciliteert. Want alleen zo kunnen de eindgebruikers zo prettig en efficiënt mogelijk werken in onze ogen. Waar ter wereld of via welk device dat ook is.”
Gericht op de mens
Het doel van onze ICT-totaaloplossingen is om mensen optimaal te ondersteunen bij hun werk. Daarom hebben wij een mensgerichte werkwijze.
“Ons doel is dat de eindgebruiker zijn of haar werk zo goed mogelijk kan doen”, vertelt Alfred. “We kunnen wel van alles qua techniek naar binnen schuiven, maar als het niet past bij de eindgebruiker slaan we de plank mis. Daarom kijken we zo goed mogelijk naar hoe een klant werkt en hoe we hen daar door middel van techniek het beste bij kunnen faciliteren. Hierdoor kennen wij onze klanten ook heel goed. We bouwen aan langdurige relaties. Dat sommige klanten al tientallen jaren aan ons verbonden zijn, laat ook wel zien hoe we zijn. Informeel, korte lijnen en gericht op de mens.”
Toegewijd aan kwaliteit
Organisaties en hun processen zijn vandaag de dag sterk verweven met ICT. Daarom is het van het grootste belang dat veiligheid en kwaliteit gewaarborgd zijn.
“Bij GTS doen we het goed, of we doen het niet”, zegt Johan wanneer we hem vragen wat toegewijd aan kwaliteit voor hem betekent. “Dat levert soms ook eigenwijze keuzes op. Want als een klant niet bij onze werk- en denkwijze past, dan moeten we soms ook besluiten dat we het niet doen. Ik vind ook dat we alleen met klanten moeten samenwerken bij wie we meerwaarde kunnen bieden. We denken mee met de klant, zetten een stapje extra en willen het elke dag weer een beetje beter doen. Zo helpen we klanten verder. En gaat er onverhoopt toch een keer iets fout, dan leren we ervan, passen we het aan en zorgen we ervoor dat het niet nog een keer gebeurt.”
Slimme ICT
Bij GTS Online zorgen we ervoor dat onze ICT-oplossingen jouw werk prettiger maken. Hoe we dat doen? Bijvoorbeeld door te zorgen dat je beter kunt samenwerken en door processen te automatiseren.
“GTS Online is een kennisbedrijf. We doen best veel met relatief weinig mensen. Dat kan alleen als wij op een slimme manier ons werk doen. Daarom zetten we alles vanaf de basis al slim op. We zetten in op automatisering en hebben ons eigen Cloud-platform redundant opgezet. Zo kunnen we de kwaliteit van onze ICT-oplossingen waarborgen en relatief eenvoudig onderhoud doen”, vertelt Alfred. “Ook blijven we om ons heen kijken om snel te kunnen anticiperen op oplossingen die ons werk makkelijker kunnen maken. Zo worden we elke dag een beetje beter.”
Maak kennis met GTS Online
Benieuwd hoe wij jou kunnen helpen om jouw organisatie én ICT-infrastructuur naar een next level te brengen, zodat jij overal en altijd veilig, prettig en efficiënt kunt werken? Neem dan hier contact met ons op voor meer informatie, een demo of (online) kennismakingsgesprek.