Beheer & ondersteuning

Het doel van onze ICT-totaaloplossingen is om mensen optimaal te ondersteunen bij hun werk. Ook als je er zelf even niet uitkomt. Met onze beheer- en ondersteuningsoplossingen ben je ervan verzekerd dat jouw ICT in één keer goed geregeld is. Wij ondersteunen je bij moeilijke vraagstukken of projecten en draaien regelmatig mee in de ondersteuning. Op afstand of op locatie.

meer weten?

Neem contact op

5 voordelen van onze security dienstverlening

 

  • Onze oplossingen passen bij jouw organisatie
  • Schaalbaar
  • Dagelijks, maandelijks of op projectbasis
  • Support op locatie, op afstand én in de cloud
  • Inclusief tweede- en derdelijns helpdesk ondersteuning voor je IT-medewerkers

Beheer & ondersteuning van GTS online is altijd…

Gericht op de mens

Gericht op de mens

Toegewijd aan kwaliteit

Toegewijd aan kwaliteit

Slim in gebruik van ICT

Slim in gebruik van ICT

Onze compleet verzorgde, efficiënte én veilige ICT-oplossingen passen perfect bij de behoeften van middelgrote organisaties: schaalbaar, betrouwbaar én comfortabel. Zo kunnen medewerkers werken op de manier die bij hen past. Vanaf die Online Werkplek Op Maat kunnen ze bij hun bestanden, veilig applicaties gebruiken en bij vragen altijd de telefoon pakken om de helpdesk te bellen voor ondersteuning. Dat is precies waar GTS Online voor staat. Door de werkplek slim in te richten, afgestemd op de mensen en processen in jouw bedrijf, geniet de hele organisatie van digitaal werkcomfort. Waar je ook bent, op ieder moment en met elk device.

Benieuwd hoe dit werkt?

Vraag Johan naar de mogelijkheden

Nieuwe infrastructuur

Nieuwe infrastructuur is bij veel klanten hét startpunt om ons in te schakelen voor beheer en ondersteuning. Want hoe bepaal je bij een vervangingsvraagstuk nou welke hardware de juiste keuze is voor de komende vijf jaar? En hoe zorg je vervolgens voor een zo vlekkeloos en geruisloos mogelijke migratie naar deze hardware? Of dat de migratie ook meteen problemen oplost die er toch al lagen?

Allemaal vraagstukken waar we graag in meedenken. Of het nu gaat om support, onboarding, de samenstelling van de software die gebruikt gaat worden of op het vlak van hardware. Door onze kennis en expertise te koppelen aan jouw wensen realiseren we de meest effectieve en prettig werkbare ICT. En juist omdat we zoveel migraties doen, hebben we veel ervaring opgebouwd in hoe we dit het beste kunnen vormgeven.

 

Diensten

Ook als de boel draait wil je soms even ondersteuning. Van een consultant die met je meedenkt op meer strategisch vlak tot iemand die grotere of kleinere projecten zelfstandig oppakt. Onze hoogopgeleide professionals weten waar ze het over hebben en kunnen in de breedte worden ingezet. Tijdens kortlopende trajecten, zoals een project. Of door een aantal dagen in de maand het onderhoud op locatie te doen, waarbij onze professionals als onderdeel van jouw team meedraaien.

 

Managed Services

Je wilt repeterende zaken graag uitbesteden? Dan ben je bij ons aan het goede adres! Wij houden van automatiseren en lossen dit soort zaken zo slim mogelijk op. Denk bijvoorbeeld aan het patchen van de serveromgeving en het monitoren van de back-up. En gaat er iets fout, dan springt één van onze techneuten op dat incident en lost dit op een passende manier op.

Daarnaast houden we voor veel organisaties ook de hele infrastructuur in de gaten. Meestal doen we dit met System Center Operations Manager of Azure Monitor in combinatie met Azure Sentinel. Slimme hybride systemen die ons veel input geven, waardoor de klantomgeving goed up-to-date en veilig wordt én blijft.

 

SLA

In onze managed services zijn tweede- en derdelijns helpdesk altijd inbegrepen. We pakken dan niet alleen geautomatiseerde meldingen vanuit de systemen op. Maar helpen de IT-medewerkers ook graag met al hun vragen. SLA kan trouwens ook zonder verdere managed services worden afgesloten. Dus neem vooral contact op als je ondersteuning wilt op je eigen ICT-omgeving!

 

Neem contact met ons op

Klantcase

Door alle zaken waar de ICT afdeling van Ammeraal Beltech mee te maken heeft is er maar beperkt tijd en aandacht voor het dagelijkse beheer van de back-up-oplossing. Het resultaat was een vergrote kans dat op het moment dat de back-ups echt nodig waren niet de meest recente back-up kon worden terug geplaatst. Om onverwachte verassingen te voorkomen is besloten om het dagelijkse beheer van de back-up uit te besteden aan GTS-Online.

 

Ammeraal Beltech.